Oto kolejna z naszych 12 supermocy — komunikacja! Czytelnikom, którzy jeszcze nie mieli okazji zajrzeć w poprzednie wpisy, powtórzymy odpowiedź na pytanie: czym są nasze supermoce? To elementy metody nauczania Early Stage i kursów, składające się na efektywną naukę angielskiego dla naszych uczniów. W tym wpisie wyjaśnimy, jak w codziennych lekcjach towarzyszy nam rozmowa. Zapraszamy do lektury!
Najnowsze wpisy
Dla rodziców współczesnych nastolatków takie zawody, jak YouTube’r czy Influancer mogą brzmieć co najmniej tajemniczo. W końcu, w czasach ich młodości dzieci na pytanie „kim chcą być w przyszłości?” najczęściej odpowiadały: lekarzem, nauczycielem, strażakiem czy policjantem. Jak zatem odnaleźć się w nowej rzeczywistości, gdy któregoś pięknego dnia Twoje dziecko przyjdzie do Ciebie i powie: „mamo/ tato, chcę zostać YouTube’rem!” Jak nie krzyknąć „ratunkuuu!”, tylko wsłuchać się w to, co ma do powiedzenia?
Kiedy najlepiej zacząć u dziecka naukę dodatkowego języka? To pytanie stawia przed sobą wielu rodziców, a my spieszymy z odpowiedzią – im wcześniej, tym lepiej. Dlatego dzisiaj napiszemy o tym: jak wiedzę przyswajają przedszkolaki i uczniowie z zerówki, co może zaoferować nasz kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 3-6 lat, oraz jak wyglądają metody uczenia w Early Stage. Dowiedz się, dlaczego warto zapisać przedszkolaka na dodatkowe zajęcia z angielskiego.
Święta mają w sobie dużo uroku, magii, są momentem w roku, na który wiele osób czeka. Jednak mogą one wiązać się także ze stresem, pośpiechem, napięciem – przed samymi Świętami oraz w ich trakcie można doświadczać różnych trudnych momentów i dotyczy to zarówno dorosłych, jak i dzieci. Takimi momentami mogą być na przykład przygotowania do Wigilii. Nawet tak radosna chwila, jak obdarowywanie prezentami może nieść ze sobą pewne napięcie. Jak pomóc sobie i naszym dzieciom przejść przez ten czas spokojniej i bardziej w zgodzie ze sobą?
„O, widzę kilka dodatkowych fałdek tu i tam”, „Masz spory trądzik nawet jak na nastolatka”, „Krzyś to zdecydowanie nie jest szczupły chłopczyk”, „Ale masz duży nos jak na dziewczynę”. Tego typu obraźliwe komentarze dotyczące wyglądu mogą być bardzo krzywdzące. Nie są niczym innym jak formą przemocy słownej określanej jako body shaming. Czym dokładnie jest to zjawisko? Jaki może mieć wpływ na dzieci i nastolatki, i wreszcie – czy można mu jakoś zapobiegać? O tym przeczytasz w dzisiejszym artykule.