Badania naukowe potwierdzają, że człowiek odczuwa emocje już na etapie życia płodowego, zanim jeszcze rozpocznie się jego rozwój intelektualny. Co ciekawe, ich jakość w dużej mierze decyduje o naszej przyszłości. Pozytywne emocje stymulują rozwój dziecka, podczas gdy długotrwałe występowanie negatywnych emocji może powodować zaburzenia tego rozwoju. Dlatego szczerze wierzymy, że emocje towarzyszące uczeniu to bardzo ważny aspekt pracy każdego lektora – bo zaangażowane we właściwy sposób mają moc pobudzania do działania i przyswajania wiedzy.
Dzięki emocjom neurony pracują na najwyższych obrotach, a umysł łatwiej i dokładniej zapisuje nowe informacje. Dodatkowo pozytywne uczucia potęgują kreatywność, wspierają powstawanie skojarzeń i rozbudzają ciekawość świata.
W naszej metodzie przede wszystkim szanujemy nastrój i samopoczucie wszystkich uczniów. Staramy się wywoływać u nich całą gamę pozytywnych emocji, takich jak: entuzjazm, satysfakcja, ekscytacja, zachwyt, zaskoczenie, zainteresowanie, duma czy radość. Jest to możliwe dzięki różnorodnym ćwiczeniom ruchowym, wokalnym i intelektualnym, realizowanym podczas zajęć. Z wieloletniego doświadczenia wiemy, że pozytywne emocje działają jak najlepszy system motywacyjny, dzięki któremu nauka języka angielskiego staje się przyjemna i ciekawa.
Zwiń