Uśmiech jest jedną z pierwszych oznak radości okazywanych przez niemowlę. Stanowi częstą reakcję na codzienne sytuacje, w których dziecko czuje się szczęśliwe. To zasługa endorfiny, hormonu wydzielanego podczas śmiechu, wywołującego zadowolenie z siebie i dobre samopoczucie. Dlatego kiedy dziecko jest stymulowane przez śmiech, chętniej nabywa nowych umiejętności.
Wprowadzając elementy humorystyczne do lekcji, nie tylko przyspieszamy przyswajanie języka obcego, ale również kształtujemy w naszych uczniach poczucie humoru. W wesołym środowisku łatwiej o przyjazną atmosferę pomiędzy dziećmi i lepszą motywację do pracy.
Humor uatrakcyjnia i urozmaica każde zajęcia. Wprowadzamy go na różne sposoby: poprzez absurdalne rymy, zabawne historyjki, śmieszne efekty dźwiękowe czy zabawną grafikę. Dzięki temu dzieci się aktywizują i wykazują większą śmiałość do rozmowy.
Zwiń